Arkiv | 21 februari, 2013

En dag fantastico!!!!!!!

Idag har jag känt kärlek och våren i mig hela dagen!

Solen har lyst och så även mitt sinne.

Maken tog hand om de små barnen i dag hela dagen så stora sonen och jag kunde besöka vår sommararbetsplats och kolla in lite mer.

Sen åkte vi och åt lunch , shoppade lite och pratade mycket.

En hel dag utan att bli osams!

Hunden var med och fick bilträna i hundbur.

Han var väl inte lika nöjd som sonen och jag men det fungerade bra.

Träffade bekanta var av en undrade;

– Var får du all energi i från Eva?

Svaret kom direkt;

– Jag överlevde!

Jag har varit i helvetet och vänt om och nu förlitar jag mig på , hoppas tror och ber, att livet ska kunna gå en aning åt mitt håll nu.

Orkar nog inget annat.

Numera går jag och småler , dagarna i ända.

Är inskriven i vikariepoolen och har förmånen att få arbeta med barn och ungdomar som är en av de bästa sakerna jag vet.

Sommaren är spikad och jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot detta.

Jag håller på att återta min kropp, jag skaffar mat- och motionsrutiner och jag har en fantastisk  kär vän som ska sällskapa mig på Training camp om två månader.

Sist men inte minst, har jag min familj. Utan dem ????

Dotter som växer, tittar intresserat när jag eyeliner mig…

Lilleman som smyger ner i min säng om nätterna , stora sonen som ÄR stor nu, och maken min….som stöttar, inte gnäller utan finns….

Just nu och i denna stund är jag tacksamt lycklig!